PRESENTACIÓ AMPA 2018

PRESENTACIO AMPA OCTUBRE 2019

L’AMPA VERNS és una associació voluntària sense ànim de lucre que agrupa a totes les famílies que en són membres.

És una AMPA oberta a qualsevol idea o proposta que les famílies pugueu aportar. Totes les propostes que ens feu arribar, les parlem a les reunions mensuals que fem la junta.

Gestionem les activitats extraescolars que canvien o no, depenent de la demanda de cada curs escolar i de l’interès de les famílies.

Col labora en els  projectes de millora d’espais a l’escola per al benestar dels nostres nens i nenes.

Sabeu la importància que té per TOT l’alumnat abonar els 20€ de la quota anual de l’AMPA? Aquestes són algunes de les activitats que realitza:

– Participació en les festes del barri (elaboració del cap gros del Verns, taller de timbals, samarretes de l’AMPA, etc.).

– Gestió d’extraescolars.

– Festa de benvinguda a les noves famílies a l’inici de curs.

– Camí escolar

– Socialització de llibres.

– Escola de famílies: xerrades sobre temes d’interès per les famílies socies.

– Aportació del patge reial que visita l’escola pel Nadal.

– Renovació i millora d’espais comuns

– Mercat de joguines de segona mà.

– Col·laboració amb La Marató de TV3.

– Dinamització de la rua de Carnaval amb batucada i proposta de disfressa per famílies.

– Celebració de Sant Medir.

– Col·laboració i participació en la diada de Sant Jordi

– Col·laboració amb el berenar de 6è pel seu viatge de fi de curs.

Tenim més idees que esperen la vostra col·laboració per fer-se realitat.

I vosaltres, teniu cap idea més??

– Podeu apuntar-vos a qualsevol d’aquestes comissions, no importa el poc temps que tingueu, sempre sereu benvinguts/des.